Voorbereidingen USA 2015 Route 66

22 maart 2015 - Lelystad, Nederland

De lente is begonnen! Nog 10 dagen te gaan en de voorbereidingen zijn zo goed als afgerond. De reisbijbel is klaar voor onze thuisblijvers en langzamerhand beginnen zich her en der stapeltjes te vormen, welke straks in de koffer verdwijnen. Het is nog moeilijk voor te stellen dat we over een 1,5 week in Las Vegas landen en met zo'n 30 graden bij het zwembad zullen zitten. Californië, Arizona en Utah hebben vorig jaar een diepe indruk bij ons achter gelaten en ik ben bang dat we dat gevoel misschien niet nogmaals zullen voelen. Toch zijn we opgewonden en benieuwd  wat we op deze reis allemaal te zien gaan krijgen. We starten op donderdag 2 april in Las Vegas voor een 4 daags rocknroll festival met veel oude auto's en motoren, veel live muziek en uiteraard heel veel andere rocknroll liefhebbers, al dan niet geheel in stijl gekleed. Een fantastische plek om te starten! Op maandag vliegen we naar Chicago waar onze reis begint over de route 66. In twee weken tijd rijden we de oude legendarische weg om in Los Angeles te eindigen. Daar rijden we direct door naar San Diego om vervolgens naar boven te rijden via Long Beach, Pismo Beach, Pacific Grove, Santa Cruz tot aan San Francisco. Daar vandaan vliegen we op 2 mei retour naar Nederland. Maar daar willen we nog niet aan denken, eerst nog heel even van de lente in Lelystad genieten!