Naam:
Foto’s:
136
Video’s:

Over ons

Samen onze reis in Amerika vervolgen is een droom die uit komt! Vorig jaar waren er teveel plekken die we door tijdsgebrek moesten overslaan. Uiteraard zullen we ook nu vinden dat het te kort is, maar deze 5 weken zullen we wederom ongelofelijk veel indrukken opdoen.

Via FaceTime / Skype en de mobiel houden we regelmatig contact met Sasha (15) en Floor (12) en houden zo goed als mogelijk deze reisblog bij. Plaats dus gerust een reactie, zodat we zien dat jullie meelezen!

Over onze reis

Precies daar waar we vorig jaar eind april Las Vegas verlieten, hervatten we dit jaar onze reis. Het rocknroll feest begint donderdag 2 april t/m zondag 5 april. Maandag 6 april vliegen we naar Chicago. Daar beginnen we aan de route 66. In twee weken tijd rijden we door Illinois, Missouri, Kansas, Oklahoma, Texas, New Mexico en Arizona om in Californië te eindigen. Daar starten we aan de Mexicaanse grens in San Diego, Long Beach (LA), Pismo Beach, Pacific grove, Santa Cruz en San Francisco. Op 2 mei vliegen we vanuit San Francisco terug naar Amsterdam...

Bezochte landen

Wij hebben 28 landen (11%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Ierland, Indonesië, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederland, Oman, Oostenrijk, Singapore, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zwitserland.